وب و تجارت الکترونیک

بایگانی

بدون شک در هر کسب‎ و کاری اگر شناخت درستی از مشتری وجود داشته باشد ، آن کسب و کار از رشد سریع تری بهرهمند خواهد شد . اما سرمایه گذاران جدید در تلاش اند تا اول از هر کاری بازار هدف و چشم انداز کسب و کار را مشخص کنند و همچنین در طول این فرایند اندازه بازار را دست بالا می گیرند و این عمل چندین بار و در بازه های زمانی مختلف انجام می شود که می تواند موجب بروز مشکلاتی نیز گردد .

در ادامه قصد داریم برای بهبود فرایند تشخیص بازار هدف به ۱۰ سوال مهم بپردازیم که پاسخ به آن ها می تواند کمک بسیاری را به مدیران هر کسب و کار بکند پس در ادامه با ما همراه باشید .

۱ – چه کسی برای محصول یا سرویس من پول پرداخت می کند ؟

۲ – چه کسی در حال حاضر از من خرید می کند ؟

۳ – آیا من اهدافم را دست بالا گرفته ام ؟

۴ – اعضای شبکه اجتماعی من چطور فکر می کنند ؟


مقاله کامل را اینجا بخوانید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی