۱۰ روش برای افزایش فروش به کمک مشتریان حال حاضر
سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۴۳ ق.ظ
سوالی که بسیاری از مدیران فروشگاههای اینترنتی با آن روبهرو هستند این است که چه کار کنند تا مشتریان فعلی بیشتر خرید کنند؟ قطعا راضی کردن مشتریانی که یک بار تجربه خرید از دارند بسیار راحتتر از جذب مشتریان جدید و راضی کردن آنها به خرید است.
حالا که میدانید راضی کردن مشتریان قبلی به خرید دوباره سادهتر از جذب مشتری جدید است از خودتان سوال کنید٬ آخرین باری که تلاشی برای مجاب کردن کاربران قدیمی به خرید دوباره کردید چه زمانی بود؟ در این پست ما ۱۰ روش را برای مجاب کردن مشتریان قدیمی به خرید دوباره را توضیح میدهیم.
۱- فروش مرتبط یا Cross-selling
۲- بیشفروشی یا Up Selling
۳- تخفیفهای مدتدار
۴- بازگشت وجه در خریدهای آینده
۵- شخصی سازی
۶- ایجاد سیستم معرفی دوستان
۷- ارسال منظم و با برنامهی ایمیل
۸- ارتباط از طریق شبکههای اجتماعی
۹- سورپرایز و رضایت
۱۰- برنامههای وفاداری مشتریان
جزئیات مقاله را اینجا بخوانید.