وب و تجارت الکترونیک

بایگانی

بافر٬ استارتاپ شناخته شده در حوزه‌ی ابزارهای تحت وب هر سال گزارشی از تغییر وضعیت شبکه‌های اجتماعی و کارکرد آن برای مدیران و کارشناسان بازاریابی منتشر میکند. مقاله‌ای که در ادامه خواهید خواهند بخشی از این گزارش است. در این بخش گزارش بافر از وضعیت شبکه‌های اجتماعی، به بررسی ۱۰ نکته که از نظر مدیران بازاریابی باید بدانند، می‌پردازیم.


فیسبوک هنوز مهم ترین شبکه اجتماعی برای بازاریابی است: ۹۳ درصد کسب و کارها از فیسبوک استفاده می‌کنند

 گوگل پلاس رو به افول است: ۲۷ درصد گفتند که کمتر از گوگل پلاس در ۲۰۱۷ استفاده خواهند کرد

فیسبوک ویدئو اولویت اول بازاریابی در سال ۲۰۱۷‌ : ۳۰درصد کارشناس‌های بازاریابی گفتند بیشتر بروی فیسبوک ویدئو سرمایه‌گذاری خواهند کرد

کسب و کارها از فیسبوک به عنوان یک بستر تبلیغاتی استفاده می‌کنند: ۹۱درصد بازاریاب ها گفتند برای تبلیغات در فیسبوک هزینه کرده اند


ادامه مقاله را اینجا بخوانید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی