روش های شناسایی، جذب و نگه داری مشتری
يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۳۶ ب.ظ
کسب و کارها به خصوص فروشگاههای اینترنتی پس از راه اندازی نیاز به برنامه ی مدون برای شناسایی٬ جذب و نگه داری مشتری دارند. هرچه این برنامه دقیق و منسجمتر باشد٬ به فروش بیشتر و در نتیجه افزایش درآمد از فروشگاه اینترنتی کمک میکند. در این پست با ما همراه باشید تا با روشهایی جدید و جذاب برای شناسایی٬ جذب و نگهداری آشنا شوید.
۱. شناسایی مخاطب هدف
۲. جذب مشتریهای جدید
۳. نگه داری مشتری
برای مطالعه بیشتر اینجا را بخوانید.
۹۶/۰۶/۱۲