وب و تجارت الکترونیک

بایگانی

روش های شناسایی، جذب و نگه داری مشتری

يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۳۶ ب.ظ

کسب و کارها به خصوص فروشگاه‌های اینترنتی پس از راه اندازی نیاز به برنامه ی مدون برای شناسایی٬ جذب و نگه داری مشتری دارند. هرچه این برنامه دقیق‌ و منسجم‌تر باشد٬ به فروش بیشتر و در نتیجه افزایش درآمد از فروشگاه اینترنتی کمک میکند. در این پست با ما همراه باشید تا با روش‌هایی جدید و جذاب برای شناسایی٬ جذب و نگه‌داری آشنا شوید.

۱. شناسایی مخاطب هدف

۲. جذب مشتری‌های جدید

۳. نگه داری مشتری


برای مطالعه بیشتر اینجا را بخوانید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی